Fortfarande inne

Nu ha r jag i stort sett varit inne sen i torsdags. Inne i huset, inne pa sjukhuset och sa inne i huset igen. Har varit ivag till affaren en snabbis, men annars sa har jag varit inne sen vi kom hem fran semestern. Det hor definitivt inte till vanligheterna att jag ar inne i fyra dagar, men Isak ar fortfarande dalig sa vi kan inte gora sa mycket. Han var dalig i natt igen och vi fick aterigen byta vara lakan! So nice, NOT! Nu pa morgonen har han atit lite och druckit vatten sa jag hoppas att han borjar bli lite battre, men sa fort jag tror att han ar battre sa borjar han att spy igen sa vagar inte hoppas pa for mycket.

Idag blir Isak 10 manader, sa det ar bara 2 manader kvar tills han fyller 1 ar. Tiden gar alldeles for fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0