Bloggpaus

Har haft en liten bloggpaus. Motivationen har varit noll och har varit extremt trott, sa det har inte skrivits har pa ett par veckor.

Isak ar i skolan nu (playschool). Det borjar antligen att fungera ratt bra, men tyvarr sa blir han sjuk varannan vecka ungefar. Gissar pa att det ar alla nya barn och bakterier. Han var hemma igar, men idag sa fick han ga dit igen. Han blir sa uttrakad av att vara hemma och blir extremt brakig! Jag tror att han har lart sig att riva i kladerna och nypas pa playschool om han inte far som han vill....

Larry har borjat jobba igen, sa jag ar ensam hemma pa morgonen. Ska forsoka vila lite eftersom jag inte far sova speciellt mycket pa natten. Imorse sa tyckte Isak att det det var morgon klockan fem. Dessutom var han aven  vaken mellan 23.00 och 01.30! Han sover alldeles for lite.

Imorgon sa ska jag till sjukhuset igen. Deras kosystem fungerar ungefar pa samma satt som om man gar till apoteket i Sverige. Man tar ett nummer och satter sig och vantar....och vantar....och vantar. Brukar bli kvar dar i minst tre timmar. Det spelar ingen roll att det kanske start att man har en appointment klockan 8.30. Man far anda ta en kolapp och satta sig och vanta......

Det regnar in hos oss, sa nu ar det nagra har och forsoker fixa det. Just nu sa har vi ett stort hal i taket och arbetarna verkar ha forsvunnit. Skulle inte forvana mig om jag hittar dem sovades utanfor, de brukar sova lite da och da:-).




Kommentarer
Postat av: Pappa

Dags att skriva några rader

2010-09-17 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0