Fun Day

Imorgon sa ska vi ivag pa en Fun Day med Isaks skola. Ser dock inget roligt i att det borjar 7.15 och det ar 20 min dit!! Jaja, det ar val bara att ta sig upp och aka dit antar jag. Isak borjar antligen trivas pa dagis/play school. Idag sa sa personalen att han inte hade grinat alls, bara lekt, forsokt att dra ner dekorationer fran vaggen och moblerat om alla stolar........det kanns som om han borjar vara sig sjalv:-). Dom kommer nog att onska att han var som i borjan istallet (grinade och satt i frokens kna i tre timmar), han ar aningen aktiv.
Jag var ivag pa en Garage SAle idag, men tyvarr sa kom jag ratt sent sa det basta var redan salt. Fick i alla fall tag i nagra bocker at Isak. Vi tycker om bocker i den har familjen! Eller iaf jag och Isak, har nog inte sett Larry lasa en enda bok som inte har varit jobbrelaterad sen jag traffade honom. Jag har fortfarande kvar i hel del bocker som jag slapade med mig fran Sverige och UK och jag har precis borjat pa en ny bok idag. Den heter Tre Sekunder och ar skriven av Roslund och Hellstrom. Det ar tydligen den femte delen i en serie, men jag vet faktiskt inte om jag har last nagon av de andra bockerna.
Nu regnar det har. Det regnar i stort sett varje kvall nu och jag har insett att myrorna vill inte vara ute i regnet utan de letar sig in till oss. De tycker speciellt mycket om nar Isak tappar mat nagonstans. Sen sa har odlorna och flyttat in igen. Det har varit ratt lugnt ett tag, men nu sa har vi flera stycken har inne. Jag orkar inte jaga ut dem, for de kommer anda in igen. Vet att de bor en bakom gardinen har uppe. Sa lange de haller sig ifran sovrummen sa ar det ratt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0