Internet igen

Internet har varit nere har hemma igen, men nu sa fungerar det i alla fall pa min laptop. Tydligen sa maste lankortet ha gatt sonder pa den andra datorn igen....

Isak slutade med pencillin igar. Idag kom han hem och kraktes fran playschool. Underbart! NOT!!! Kanns som om han far alla mojliga virus och bakterier fran de andra barnen. Hoppas att han ar bra imorgon, vill inte byta lakan i MIN sang igen. Han fick sin mjolk dar nar han borjade ma daligt igen...

Igar sa vaknade han bara en gang. Jag hoppas pa fler sana natter, eller att han sover hela natten t o m. 8 timmar utan att vakna maste ju vara rekord.

Igar sa traffade vi familjen som vi ar buddies at. Akte lite vilse pa vagen dit, kom ca 30 min for sent! Oppsss.... Vi hann i alla fall med en hel del shopping och lunch. Imorgon sa ska vi pa nagra garage sales med dem, far hoppas att vi hittar da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0