Veckan

Kommer inte riktigt ihag nar jag skrev sist, men det var ett tag sen i alla fall. Larry har fatt lov, sa han ar hemma nu. I mandags sa var vi pa bio tillsammans for forsta gangen sen Isak foddes.
Vi lamnade Isak med varan amah och akte ivag och sag pa Karate Kid. Utbudet av filmer ar inte sa jattestort har, sa det var antigen den filmen eller Eclipse, men Larry vagrade en tonarsfilm om vampyrer. Filmen var val sa dar, men det basta med biobesoket var popcornen! Det har sota popcorn med nan slags toffe/kola smak har. Later ackligt, men hur gott som helst.

Isak har varit pa Playschool den har veckan sa vi har aven hunnit med att ata frukost utan honom ett par dagar ocksa. Vilken lyx! Idag sa ar det ingen skola, sa han ar hemma. Ligger och sover just nu.

Varan amah har semester en vecka, sa vi har hennes kompis har istallet. Hon verkar ratt ok, men jag kan inte lamna Isak med henne. Tur att Larry ar hemma, for jag tankte forsvinna ett tag pa eftermiddagen. Jag har, tro det eller ej, borjat med mosaik. Tankte ju egentligen bara ga och fika och kolla pa de andra som haller pa och fixar, men testade sjalv och det var ratt ok. Det ar hemma hos Leanne och de traffas en gang i veckan. Ar ju kanske inte den mest kreativa personen som finns och kan inte ens rita en streckgubbe, mendet var ratt avkopplande att sitta och klistra dit lite bitar har och var.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer ihåg pärlplattorna...:)

2010-07-09 @ 20:31:26
Postat av: Anonym

Långt mellan bloggarna nu

2010-07-15 @ 11:39:33
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-15 @ 12:41:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0