Dagis

Nu har jag varit och hamtat Isak fran dagis. Det gick tydligen inte sa jattebra idag heller. Han hade grinat till och fran och bara suttit i frokens kna. Nar jag kom sa sa han direkt bye bye och ville ga till bilen. Jag forsokte visa honom nagra av leksakerna som han i vanliga fall alskar att leka med, men han fortsatte bara att saga bye bye och dra mig mot dorren. Forhoppningsvis sa kanner han sig tryggare dar snart for det ar ratt jobbigt att lamna och hamta honom nar jag vet att han har varit ledsen hela morgonen.

Jag maste aka till Kiulap och hamta en tavla som jag har fatt inramad sa jag tankte passa pa att besoka jungle gym ocksa. Det ar skollov for Bruneiarna, men jag hoppas att det inte ar alltfor manga dar. Isak kan inte riktigt springa omkring som han vill da eftersom de aldre barnen inte ser honom hela tiden nar de far fram i valrdens fart.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad har hänt sedan den 7:e juni?

2010-06-14 @ 06:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0