...

Sitter och kollar lite pa datorn och plockar lite har hemma medans Isak ar pa dagis. Han skrek i vanlig ordning och det blir inte direkt lattare. Han ar en aning envis...
Igar sa var det stromlost pa dagis sa jag fick ta med honom hem igen, gissa om han var glad! Vinkande bye bye och var for en gangs skull glad nar jag spande fast honom i bilbarnstolen.
Ska ivag och hamta en hylla som jag har kopt i andrahand nu pa eftermissagen. Tankte forsoka ta tag i Isaks rum, det ar fortfarande helt tomt. Det hander Nalle Puh-gardiner dar inne, men det ar det enda. Det finns inte ens en sang eftersom han vagrar att sova dar, men jag hoppas att det blir andring pa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0