Flasklapp

Jag har varit och hamtat Isak pa dagis och i vanlig ordning sa hade han grinat till och fran. Far verkligen hoppas att det blir battre snart annars sa far vi val forsoka hitta nagot alternativ till daigs. Just nu sa ligger han och sover.
I vanliga fall sa tar jag med mig Isak nar jag ska nagonstans, men igar sa lamnade jag honom med varan amah nar jag skulle aka och handla. Det ar lite svart att ta med honom till affaren eftersom han tycker om att slanga ner allt som jag lagger i vagnen pa golvet. Nar jag kom hem sa sa Irene att han hade ramlat och jag kunde se att hans lapp var lite svullen. Pa kvallen sa blev den bara storre och stoore och idag ar den verkligen jattestor med ett fint bitmarke mitt i. Far hoppas att det laker snabbt.
Imorgon sa ska vi pa varat forsta Malay Wedding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0