Kaviar

Nu ar kaviarn nasta slut. Vad ska jag ha pa smorgasen da? Den enda osten som gar att ata kostar massor har. Har dock fortfarande flingor kvar, sa kanske far bli flingor framover. Ar valdigt besviken pa IKEA i bade Singapore och Kuala Lumpur som inte salde kaviar. Det ar ju darfor man aker till IKEA:-).
Var pa avslutningsmiddag hos Larrys chef igar. Sen sa somnade jag nar jag skulle lagga Isak pa kvallen:-). Vaknade av varldens askovader och sprang upp for att dra ur sladden till datorn, men det hade Larry redan gjort. Jag lag och vantade pa att det skulle bli stromlost, for blixten maste ha slagit ner valdigt nara ett par ganger. Det gar inte att jamfora ett askovader i Sverige med de vi har har. Det later sa fruktansvart mycket och sa blixtrar det och sager poff pa samma gang. Jag ar valdigt forvanad over att Isak lyckades sova.
Fick besked om att vi inte far tillbaka alla pengar fran skitforsakringen....och det ar valdigt mycket pengar vi pratar om. Hela familjen skulle nog kunna komma fram och tillbaka till Sverige tre ganger med dom pengarna! Men, men, bara att borjar om igen antar jag. Fick val viktigare saker an pengar, men valdigt irriterande. Dessutom sa flyttar vara hyresgaster ut i juli och jag vet inte om varan agent har hittat nagra nyra hyresgaster an sa sommarsemestern ar i alla fall installd. Det blir Brunei, Miri och kanske lite andra platser runt om i Borneo istallet. Det ar ju i och for sig inte sa tokigt det heller. Har precis googlat fram lite saker vi kan gora har i narheten och hittade i o som inte ligger sa langt harifran, Kuraman Island, 30 min med bat (om jag kan fa i Larry i en bat). Sen sa har jag en hel del Agoda points som nog racker till ett par natter pa hotell. Jag bokar nastan alltid genom agoda och bara i ar sa tror jag att maste ha kommit upp i en bonus pa over 200USD. Kommer lagligt eftersom de pengar som vi har lyckats spara undan maste anvadas till en buffert i fall att vi inte far nagra hyresgaster pa ett par manader. Sa, nu har jag gnallt klart.....
Spillde precis te pa tangentbordet. Oppps.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0