Ogoninflammation

Isak ar hemma fran dagis. Vi var till lakaren imorse efter en helg med 40 graders feber och geggiga ogon och det ar som jag misstankte ogoninflammation. Fick lite ogondroppar och antibiotika, men jag tror att vi avvaktar lite med antibiotikan. Det kanns som om de skriver ut det bara ifall att sa jag tankte vanta och se om febern gar ner av dig sjalv idag. Han maste i alla fall vara hemma nagra dagar vilket betyder att vi kommer att fa borja om med dagiset igen. Inte for att det har gatt sa bra hitills, men han har i alla fall inte grinat hela tiden utan bara nar jag har lamnat honom. Sen sa sitter han i knat och vill bli buren av personalen hela tiden, men de sager att de brukar ta nagra veckor for dem att vanja sig.

Vi har alltsa inte gjort mycket mer an att stanna inne i helgen. Vi var och at Roti med Leanne i lordags innan Isak fick alltfor hog feber, men sen dess sa har vi stannat inne forutom nagra turer till affaren eller for att kopa lite mat.

Vi har lamnat in vara pass for att fa visumet forlangt, sa nu kan vi inte lamna Brunei foran i borfjan av juli.....dvs om det ar i tid och inte arbetar efter Bruneitid. Allting har en tendens att ta lite langre an vad man vill.

Hade tankt att testa ett spinningpass pa morgonen, men det blev inte av eftersom Isak ar sjuk. Kanske far bli senare i veckan eller nasta. Jag har varit och hamtat nagra fribiljetter till ett gym som Mrs W rekommenderade. Visste inte att de hade spinning har i Brunei sa det kan ju vara lite kul, men vi far se om det ar vart att betala for. Vet inte hur mycket jag kommer att utnyttja det och om jag skulle vilja ga till ett gym sa ar vi ju redan medlemmar i en annan klubb. Hmmm, decisions decisions......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0