Workmen i Brunei

Dags att uppdatera igen. Vi har inte gjort sa mycket den har veckan. Isak ar fortfarande jatteforkyld sa jag har inte kunnat ta honom till dagis. Dessutom sa vill itne ogoninflammationen ge med sig, vilket inte ar sa konstigt med tankte pa att det ar omojligt att fa honom att ligga stilla sa att man kan fa i nagra droppar i ogonen. Bade jag och Larry haller i honom, men han lyckas anda vrida och vanda pa sig och dessutom hala ogonen stangda sa det verkligen inte. Har man tur sa lyckas man fa in nagon droppe, men alldeles for fa for att det ska ga over.
Idag har det varit nagra arbetare har for att fixa 'drain covers'. Skydd sa att inte Isak ska ramla ner igen. Jag har forsokt att ladda upp en bild, men kan tyvarr inte. Ville visa hur det ser ut nar de arbetar och hur de kopplar in sina elektriska produkter. De hade ingen kontakt utan stoppade in tva sladdar rakt in i uttaget. Dessutom sa hade de ett uttag utomhus som de inte tog in under tak nar det borjade regna. Nar det hade fixat kortslutning runt 10 ganger sa slutade jag att rakna. Satt bara och funderade pa vad som kommer att handa forst; huset borjar brinna eller de har ihjal sig sjalva. Nu hande det inte nagot varre an kortslutning pa kortslutning, men om det hade varit mitt eget hus sa hade de aldrig fatt koppla de sa.
Larry ar pa skolan igen. De har massa avslutningsaktiviter och dylikt nu de sista veckorna av terminen och fredag verkar vara valdigt populart. De ar tredje fredagen i rad som han ar ivag och gor skolgrejer. Idag var det tydligen nagon movie night for Year 12.
Imorgon sa tankte jag ga pa en garage sale och pa sondag sa ska Isak pa 2-arskalas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå. ramla ner igen?

2010-06-18 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0