Bytt hotell

Jag klarade av tva av fem dagar pa ett budgethotell i Malaysia. Maste val anda vara ratt bra?!?! Igar natt sa bokade jag ett rum pa Le Meridian. Det var sa lyhort att jag inte kunde sova. Sjalva rummet var det inget fel pa och laget var ocksa ok, men jag tror att priset drar till sig gaster som man kanske inte vill bo brevid. Jag tror att det var forfest i rummet brevid. 23.56 sa fick jag en bokiningsbekraftelse till Le Meridian. Check in efter 14, men jag var har fore 8 och de hade ett rum ledigt. Hur skont som helst att bo pa ett bra hotell igen. Imorgon sa aker vi till Nexus Resort, ca 40 min utanfor KK och dar stannar vi i tva natter.

Isak ar sa roligt for tillfallet. Sa fort han far tag pa en telefon sa sager han 'halla halla' och 'babaj'. Han sager aven 'titta' ca 10 ggr i min:-)

Igar sa var vi till Manukan Island. Det ar hur fint som helst dar och idag har vi hangt vid poolen. Lagger upp en halv-gammal bild fran Manukan.

Bild fran Manukan Island nar vi var dar ned familjen Brolin for tva veckor sen.

 

Vattnet ar helt genomskinligt och man kan se massor av fargglada fiskar:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0