Brunei

Nu har vi varit hemma i nagra dagar.  Bade Isak och jag ar fortfarande ratt trotta och sover pa konstiga tider, men det blir battre och battre. Hemresan gick ratt bra.Planet var ratt tomt, sa vi fick fyra saten for oss sjalva. Isak kunde sova raklang, sa det gjorde det hela lite lattare. Skont att slippa ha nagon som sitter i knaet hela flygresan. Resan mellan Stockholm och Bangkok tog bara 9,5 timme och Isak sov 5 av dessa. Jag sov tyvarr inte eftersom jag var tvungen att stoppa Isak fran att rulla ner pa golvet lite da och da. Val framme i Bangkok sa checkade vi in pa transithotellet och fick nagra timmars somn.
Det ar varmt har. Vet itne om det ar extremt varmt eller om det ar jag som bara tycker att det ar varmt eftersom vi har varit i Sverige och UK i nagra veckor.
Isak kande definitivt igen sig och var ok med bade Larry och Irene. Jag var lite orolig att han skulle fortsatta vara valdigt mammig, men det har funkat ratt sa bra hitills.
Isag sa har vi varit och fikat och nu ikvall sa ska jag pa fodelsedagskalas. Larry lagger Isak just nu. Jag trodde inte att det skulle ga sa bra eftersom han ar fortfarande ratt mammig pa kvallen, men det verkar som om det gar ratt bra. Han somnade till i en minut ungefar pa vagen hem fran fikat, men jag var lite elak och vackte honom direkt. Om han hade sovit runt fem-tiden, sa skulle det definitivt inte ga att lagga honom nu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Trixi saknar nog Isak :-)

2010-05-26 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0