Dagis

Vi har varit runt och tittat pa ett par dagis pa morgonen. De haller knappast svensk standard, men det var ett som verkade ratt ok. Det konstiga med dagis har verkar dock vara att det knappt finns nagra leksaker. Jag sag en liten flicka sitta och rita, men annars sa var det inte mycket att leka med framme. Funderar pa att testa det ett par morgonar i veckan sa att Isak far traffa lite barn och inte vara med mig precis hela tiden.
Jag kanner fortfarande av tidsskillnaden trots att jag har varit hemma i fem dagar nu. Bade jag och Isak vaknar mitt i natten. Han somnar dock oftast om ratt snabbt medans jag ligger vaken och tittar pa klockan var femte minut.
I eftermiddag sa ska vi pa en playdate, dvs om Isak vaknar. Han sover just nu och har varit trott och grining hela dagen. Han vakande till for ett tag sen, men somnade faktiskt om. Det tillhor inte vanligheterna.

Kommentarer
Postat av: Mor

Då kan du ju sätta igång med reklamkampanjen ;)

2010-05-28 @ 05:39:55
Postat av: Pappa

Nu måste bloggen snart uppdateras..

2010-06-01 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0