Hem imorgon

Imorgon sa ska vi om allt gar enligt planerna paborja varan resa hemat. Det kommer att ta ca ett dygn att ta sig till Brunei. Flyget gar vid halv tre, vilket inte ar nagon toppentid nar man flyger med en ettaring. Jag var noga med att kolla att flyget hit var ett nattflyg, men jag missade visst att kolla hemresan. Om Isak ar riktigt envis sa kan han nog halla sig vaken i de dryga 10 timmarna det tar att flyga till Bangkok. 

Jag har kopt en ny kamera, sa nu kan jag forhoppningsvis borja lagga ut bilder har igen. Min gamla kamera slukar batteri och man hinner inte ens med att ta tio kort innan helt nya batterier ar slut.

Dags att forsoka packa det sista och forsoka fa vaskorna att inte vaga for mycket.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu väntar vi på nästa rapport.

2010-05-24 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0